2014. április 3., csütörtök

Pólófestés Martha Stewart-tal

Amióta megjelentek a Hobbyművészben Martha Stewart akrilfestékei, alig vártam, hogy anyagon is kipróbáljam őket. A sablon kivágásához a Silhouette saját márkás stencil anyagát használtam, ami sajnos arany árban van itthon. (Ha valaha elolvassa ezt valaki, aki jobbat, olcsóbbat tud ennél az átlátszó vinylnél, nagyon várom a kommentjét!)

Első lépésben kivágtam a Dear Lizzy által tervezett léghajó formát, majd a stencilre ragasztottam a transzfer anyagot:


A sablonként használt vinylről eltávolítottam a védőfóliát és a pólóra kasíroztam a mintát:


Miután a transzferanyagot is lehúztam az anyagról, láthatóvá vált a minta:


A festéshez két színt használtam: pink flamingót és mélytengeri kéket. 2 rész festékhez 1 rész texilmédiumot kevertem: 

A felvitelhez szivacsot használtam:


Teljes száradás után eltávolítottam a stencilt és végre előbújt a minta színesben:


24 órás száradás után vasalóval fixáltam a festéket és kész is az egyedi pólóm, ami garantáltan nem jön szembe velem az utcán :)


Felhasznált anyagok:
- akrilfestékek és textilmédium: Martha Stewart (Hobbiművész), árnyalatok: 32052 és 32081
- vágóforma: Dear Lizzy (Silhouette webshop)
- stencil- és transzferanyag: Silhouette (scrapbolt.hu)
- fehér pamutpóló: H&M

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!