2013. május 26., vasárnap

Színspektrum


A His & Hers tanfolyamon nőies és férfias lapokat készítettünk. 
A második napon az volt a feladat, hogy ugyanazt a technikát és eszközöket használva tegyünk különbséget a két lap között. A kaleidoszkóp-technikához én egy nyakkendős pecsétet választottam. A női változathoz a színek közti átmenetet úgy értem el, hogy minden második színt egymásra pecsételtem, így "kevertem ki" a középső árnyalatokat. A maszkulin lapnál a színek tompítására fehér pecsétet használtam. A szöveg mindkettőn pauszpapírra lett pecsételve, így a színspektrum átsejlik rajta.



Felhasznált anyagok:
- nyakkendős pecsét: Dad's day (Lawn Fawn)
- "It's your day" pecsét: Hero Arts
- tinták (Hero Arts)
- pausz, kraft karton, fehér domborítópor (Rayher)

1 megjegyzés:

Szólj hozzá!