2013. május 26., vasárnap

Jobbulást Móni!

Egyik főnököm, Móni fél éve részt vett egy aerobik órán. A sport veszélyes. Holnap műtik a lábát.
Kedden láttam a Bábszínházban a Semmi című előadást, aminek annyira a hatása alá kerültem, hogy mindenképp ki akartam próbálni a graffitit.
A hátteret ugyanazzal a pecséttel csináltam, ami a blog fejlécénél használtam. A kopottas téglamintát most világosbarna tintával vittem fel, ezután nyomtattam a szöveget a kártyára. Végül jött a legélvezetesebb rész: fekete filccel megrajzolni a részleteket. Remélem Móninak is be fog jönni és gyorsan felépül.




Felhasznált anyagok:
- betűtípusok: WhoaMisdemeanorYouMurderer BB
- piros és fekete filc: touch twin marker (Panton)
- pecsét: Distressed Brick (Impression Obsession)
- tinta (Hero Arts)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!