2013. június 16., vasárnap

Technikák: A csillámpor

Édességrajongó munkatársam, Ildi születésnapjára muffinos lapot készítettem.
A csillámporos technikát Jannifer McGuire-től lestem el. Kétoldalas ragasztólapból kivágok egy körülbelül a pecsét méretének megfelelő méretű darabot. Egyik oldalát fehér kartonra ragasztom, hogy tartása legyen a formának. Lehúzom a védőfóliát a ragasztóról és beleszórom az színtelen csillámport. Fekete tintával rápecsételem a sütiformát majd különböző filcekkel kiszínezem. A kivágott formát 3D-s kockákkal ragasztom a zászlóformára vágott panelre. A háttér pecsételéséhez egy kisebb méretű pecsétet használtam, összeragasztottam az elkészült részeket, végül pedig lekerekítettem a széleket.




Felhasznált anyagok:
- fehér és rózsaszín karton: Rayher
- pecsétek: Picnic (Hero arts)
- tinták: fekete, rózsaszín (Rayher)
- átlátszó csillámpor, rózsaszín gomb: Rayher
- színes filcek: Spectrum Noir

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!