2017. január 4., szerda

"Akkor is ez volt életem eddigi legjobb éve"

A tavalyi évem, olyan volt, hogy néha el sem hiszem, hogy mindez velem történt. Egy év alatt többet utaztam, tapasztaltam, láttam, tanultam, mint előtte sok év alatt összesen. Természetesen minderről rengeteg fotót is készítettem. Az év végém tragédiája, hogy a gépemről valami szoftverhiba miatt elszállt mind. Rá sem merek gondolni, mert félek megőrülök. Sajnos nem szoktam a képeket facebookra posztolni (vagy, ahogy az okosok, felhőbe menteni), így csak az a néhány maradt meg, amit Instaramra kitettem. Valószínűleg azokból egyszer készül majd egy album, de egyelőre a fénykép szó gondolatát is kerülöm, hogy óvjam az idegrendszerem :) Ha van bármilyen túlélési tippetek, vagy hasonló rossz tapasztalatotok, nagyon örülnék, ha megosztanátok velem!
Tehát a mai feladat röviden ennyi: scrapbook fotók nélkül. Szerencsére a Változás Kit tele van kifejező elemekkel, így már csak a szöveget kellett megírnom hozzá. Íme:









A "The Studio Challenges" januári témája a tavalyi év összegzése, induljatok ti is! :)

Felhasznált anyagok:
- SF Változás kit klub
- SF korábbi kit klub bélyegzők

5 megjegyzés:

  1. Perfect! Thanks for playing along with us at The Studio Challenges.

    VálaszTörlés
  2. What a perfect way to look back, document the most important to you in 2016. Thank you for playing along with us at The Studio Challenges.

    VálaszTörlés
  3. Love this! What a clever way to document our challenge. Thanks for sharing with us at The Studio Challenges

    VálaszTörlés
  4. This is a fantastic take on the mood board challenge! I love what you have done here. Thanks for joining us at The Studio Challenges!

    VálaszTörlés

Szólj hozzá!