2016. február 8., hétfő

Januári tanfolyam: Egyszerű vízfesték technikák: Összefoglaló

Az Altenew egy fiatal cég a kreatív iparban: 2014 áprilisa óra gyártanak főként bélyegzőket. Tavaly októberben indították az első online tanfolyamot a rétegezésről, ami máig teljesen ingyenes (All about layering). Azóta 3 tanfolyam is indult, melyek alapára 8,95 USD, de a korai jelentkezők kapnak 15% kedvezményt sőt azok között, akik induláskor vesznek részt a tanfolyamon, ajándékokat is kisorsolnak.
Az utolsó tanfolyamot Lydia Evans vezette, aki hal leckében foglalta össze, sok példával és egy-egy videó-tutoriállal, mindazt, amit egy hobbi-képeslap készítőnek a vízfestékről tudnia kell. A tanfolyamhoz tartozik egy galéria is, ahol a résztvevők egymást inspirálhatják az elkészült alkotásaikkal.
Nekem sajnos egyetlen Altenew pecsétem van: az Ori Kami (szeretek minden gyártótól egyet venni, hogy indulhassak a kihívásaikon :) Valószínűleg feltölthetnék más gyártók által gyártott bélyegzőkkel készített képeslapokat is, de én mégis csak azokat a lapokat osztottam meg az Altenew oldalán, ami az ő pecsétjükkel készült. Négy házi feladatot készítettem el az origamis pecséttel, de másik kettő technikára is van példám, azokat is mutatom.

1. lecke: Az ombre háttér












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!