2016. február 29., hétfő

Nápolyi útinapló

Egy hete jöttem haza Nápolyból, ahova két barátommal ugrottunk ki egy hosszú hétvégére. Az ottlét alatt folyamatosan naplóztam, ami miatt a fiúk eleinte kinevettek, de később persze már kérték volna el, mert milyen jó visszaolvasva nevetni egy-egy korábbi beszóláson vagy angol órán majd ez alapján elmesélni hol jártunk.
Hazatérve a napló feljegyzéseit és a képeket egy albumba szerettem volna foglalni. Ehhez a Scrapfellow Kit Klub Tűz készletét használtam fel és rengeteg maradék papírt, borítékokat, tasakokat, amikbe elrejtettem a sok számlát, belépőket, térképeket és mindent, amit a 4 nap alatt összegyűjtöttem.
Az album alapjául szolgáló papírokat félbehajtottam és a gerincnél összevarrtam. A kisebb PL kártyákat, borítékokat és tasakokat dekortapasszal rögzítettem az oldalakhoz.











 Felhasznált anyagok:
Scrapfellow Kit Klub: Tűz

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!