2016. március 30., szerda

Apa ma lenne 60 éves

Apukám 1956 március 30-án született. Ma lenne 60 éves. Régóta tervezem, hogy a verseiből albumot készítek, de mielőtt nagy fába vágnám a fejszémet, készítettem egy oldalt pár verséből. 

Nagyon szeretem a SF Kitklub papírokban, hogy rengeteg teret adnak az írásra. Én most erre helyeztem a hangsúlyt. Volt némi csábítás, hogy a varrógéphez és egyéb díszítőelemekhez nyúljak, de végül győzött a letisztultság iránti vágyam, hogy a verseken maradjon a fókusz.

Az oldalon található verseket 1972-73-ban írta, amikor a Pannonhalmi Bencés Gimnázium diákja volt. Az összes vers megtekinthető a 74-es évfolyam honlapján, ahol, hála az oldal szerkesztőinek rengeteg fotót is találtam róla. 



Felhasznált anyagok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!