2014. december 1., hétfő

Éljen soká Redaster!

Lakó alias Redaster Ákossal egy általánosba jártam így kezdetektől végigkísértem designer karrierjét. Bármikor össze lehet vele futni a WAMP-on vagy a Szigeten. Nekem is van jó pár Lego-ékszerem tőle, de kedvenceim az óriás kiegészítői, amiket Lakatos Márk Fluorita Lux is hord a Fluor Tomi paródiájában.

Amikor húgom megkért, hogy készítsek Ákos születésnapjára képeslapot rögtön a digitális vágógép jutott eszembe. Egy legófejet három lekerekített négyzetből meg lehet csinálni! Csak el kell tüntetni a belső vonalakat, ahol metszik egymást a négyzetek és csak a külső körvonal mentén vágni. Ezután tükröztem a képet, hogy kinyithatós lapot kapjak. Az arc többi részét, a hajat és a (Redasterre oly jellemző) csokornyakkendőt jpeg fájlokból konvertáltam. (Ha kéri valaki a vágófájlt, szívesen megosztom, csak írjátok meg hogy lehet ide feltölteni.)


Ezután a gép már könnyedén dobta a sárgát:


Miután minden részt kivágtam a megfelelő színű papírból, már csak össze kellett állítani a lapot:



Ha legó, akkor kockák. Ez a második lap annyira adta magát és olyan egyszerűen elkészült, hogy le sem írom:



1 megjegyzés:

  1. Nagyon profin megtervezted a fejet , alig várom, hogy legyen már egy kis időm bíbelődni nekem is a vágógépemmel.

    VálaszTörlés

Szólj hozzá!