2015. december 14., hétfő

December napjai: Az album váza

Idei December napjai-albumomhoz egy régi könyvet alakítok át. Itthoni könyvhöz nem mernék nyúlni, ezért elmentem egy antikváriumba, ahol olyan könyvet kerestem, ami megvan otthon és már olvastam.
Fel kell készülni rá, hogy az átalakítás így is fájdalmas élmény: a lapok többségét ki kell tépni, hogy megmaradjon a könyv vastagsága (és ne duzzadjon a képektől és a díszítéstől a többszörösére). A ritkításhoz ezért még nem is nagyon kezdtem hozzá. Ebben az első posztban azt szeretném megmutatni milyen borítót álmodtam meg az idei albumomnak és néhány apróbb részletet még a fényképek nélkül. Folyt köv, amint a kezemben az első képek!














Felhasznált anyagok:
- papírok, chipboardok: Scrapfellow
- textilek: Mesebolt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!