2013. március 23., szombat

4 képeslap - 4 technika

Mintás papír függőként nem hagyhattam ki kedvenc dizájnereim "Pattern Play" című online tanfolyamát.

 Az első nap a mintás papírok összeházasításának alapjait tanultuk meg. Házi feladat a Jennifer McGuire által megmutatott négyféle technika alkalmazása. Gyakorló scrapbookosoknak egyik sem lesz új.
Többféle: nagy, közepes és kis mintás papírt kell úgy használnunk, hogy harmóniában legyenek. 


Az első technika a szélek tintázása:

Just a note card

A második a fehér szín használata elválasztó rétegként a különböző minták között:

Happy Easter card

Harmadik technika a 3D. Minden réteg egy kicsivel magasabban van, mint az alatta lévő:

Birthday card

Az utolsó technika egy szürke filc használata. Sajnos nekem nincs szürke filcem, ezért itt is tintáztam, de ellentétben az első lappal, itt az összes réteg szürke szélet kapott, a külső farmerminta szélét pedig koptattam:

May your birthday be filled with all the desires of your heart

Nekem legjobban a 3D-s kártya tetszik, de ez nem feltétlenül a technika érdeme. Ezen a lapon több teret kapott a zöld pöttyös papír, ami szerintem jól kiemeli az összes többit.


Felhasznált anyagok:
- Fehér alapkarton: Rayher
- Mintás papírok: Simple Stories: Summer Fresh
- Pecsétek: PTI: Signature Series: Dress Form Mini Stamp Set, Polka Dot Parade #1 Mini Stamp Set, Big Birthday Wishes Stamp Set
- Egyéb: ragasztópárna, fehér embossing por, tinták: Rayher

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!