2013. április 17., szerda

Annának

Főnökömnek és kolléganőmnek pénteken született meg az első kislánya, Anna. Az ő céges köszöntésére készítettem ezt a lapot.
Persze megint utolsó pillanatban derült ki, hogy másnapra kellene elkészülni és akkor már le volt szervezve egy csajos este a Táskarádióba. 11 után álltam neki, így anyagbeszerzésre zéró esélyem volt. Mindig azt hittem pasis képeslapot nehezebb csinálni, mégis alig találtam otthon rózsaszínt. Ez a bordó papír virágmintás és remélem, hogy a gyöngyök is csajosabbá teszik az egészet.
Kihajtható lapot vágtam, hogy bőven elférjen rajta mindenkinek az aláírása és persze a kötelező "Földlakónak" is jusson hely.

  




Felhasznált anyagok:
- papír: Simple Stories
- vágósablon: Samantha Walker
- pecsétek: New Baby (Hero Arts)
- rózsaszín félgyöngyök, fehér toll, domborítópor: Rayher

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!