2014. március 8., szombat

Árcédulák újrahasznosított papírból

Húgomék kint lesznek március 15-én a Gardrób Közösségi Ruhavásáron, a Király utcában. Ők kértek fel, hogy árcédulákat készítsek a standjukon árusított ruháikhoz. Mivel nagyon olcsón kínálják a ruhákat, táskákat és a kiegészítőket, így én sem készíthettem vásárolt, drága papírból az árcédulákat.
Egy A4-es borítékot vágtam fel, amiben az éves naptárat kaptuk a munkahelyemen az egyik partnercégtől. Nekem nagyon tetszik az eredmény: a kartonpapír a varrott-mintás szegélytől bőrcímke-hatású lett.
Összesen 29 cédulát tudtam elkészíteni egyetlen, kukából megmentett borítékból. Biztos kevés lesz, akkor majd felvágom a tavalyi naptárat is.
  
A cédulák eleje:
... és hátulja: 


Menjetek el, vegyetek valami újat erre a tavaszra:

Felhasznált anyagok:
- vágóforma: Paper Smooches
- pecsét: Mini Monograms, Beboppin (Paper Smooches)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!