2014. április 22., kedd

Csináld magad: Elefántos forgó

Babaköszöntőre készítettem ezt a forgót különböző mintás papírokból, szalagból és egy 17 centiméteres hímzőkeretből.
Kivágtam 20 elefántot, mindet más-más, egymással harmonizáló scrapbook papírból. 2 méter szalagot úgy daraboltam fel, hogy mindegyik kb. 2 centivel rövidebb legyen az előzőnél. Két elefánt közé bedugtam a szalag egyik végét, majd összeragasztottam őket páronként. A keret belső kerületét lemértem és egyenlő részekre osztottam, majd ceruzával megjelöltem, hol lógnak majd a fáncsik. A jelölésekhez pár csepp ragasztót nyomtam és feltekertem a szalagok végeit. Az egészet a külső kerettel rögzítettem. A forgót egy szélesebb szalaggal lehet a babaágy fölé akasztani.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!