2014. május 11., vasárnap

Art journal vagyis kreatív napló

Kreatív napló vagy művésznapló. Mióta kalligráfiára járok főleg ez a "technika" foglalkoztat.
Azért kezdtem el kalligráfiát tanulni, hogy többé ne kelljen pecsétekre költenem, hiszen, ha többféleképpen is tudok írni a saját kezemmel, akkor mi szükség a pecsétekre?! Na jó, néhány technikához jól jönnek a kész szövegek, de ha megszeretem a saját kézírásomat, akkor többé nem határol be a pecsétjeim száma.
Szóval miközben kalligráfiát tanulok (a reneszánsz Italic betűtípust), újra kísérletezek a kézírásommal. Erre pedig a legjobb lehetőség a naplóírás.
Az első oldalamon nem is nagyon használtam még kézírást, csak a technikákat és festékeket próbálgattam. A napló alapja sem különleges papír, csak az amúgy is naplóírásra használt Moleskine-em. A Pantonban lehet kapni erre a célra vázlattömböket akár akvarellpapírból is, de egyelőre nem akartam nagyobb pénzt áldozni a célra.




Repesztés, folyó tinta, domborítás


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!