2014. augusztus 16., szombat

Egy pecsét 3 arca - A háttérpecsét

Születésnapomra megajándékoztam magam egy tanfolyammal: a Stretch Your Stamps 2-val. Nyáron rengeteg dologra kell költeni, így nem nagyon jut pecsétekre. Ez a tanfolyam viszont épp spórolni tanít meg: hogyan használjuk a már meglévő eszközeinket minél többféle módon.
Az első nap témája a háttérpecsét. Én egy Hero Arts pecsétet választottam, amit már bemutattam egyszer a húgom szülinapjára készült lapon.

1. Ombre, ahogy Laura Sterckx tanította, azaz többszínű tintát szivaccsal összedolgozva a hődomborított mintán:





2. A szivárvány színei vízfestékkel, ahogy Kristina Werner mutatta:




3. Feldarabolva a mintát (inspiráció: Tasnim Ahmed):





3 megjegyzés:

  1. Köszi a "tudósítást"! Nekem végül nem fért bele most ez a tanfolyam. Egyszerű, de nagyszerű ötletek mind. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És még csak a felére sem volt időm :( 7végén Stamp-a-faire?

      Törlés
    2. Azt hiszem, erről lemaradtam... De nálad megnéztem legalább, hogy miről. :-)

      Törlés

Szólj hozzá!