2014. december 7., vasárnap

December napjai: Az első hét

Ezennel én is belépek a klubba: elkezdem életem első "December napjai" albumát. Ez lényegében egy fotóalbum vagy napló, ami megörökíti ezt az eseménydús hónapot. Lelkesedni az ötletért könnyű: máris látom magam 80 évesen, ahogy lapozgatom az elmúlt évek albumait. Viszont úgy hallottam elkezdeni egy ekkora projektet könnyebb, mint befejezni. (Ellentétben mondjuk a mosogatással, amit sokkal nehezebb elkezdeni, mint befejezni.)

Vannak napok, mint például a hétvégék, amikor rengeteg dokumentálható dolog történik, de ott vannak a hétköznapok: a Nap későn kel és korán nyugszik, a kevés napsütéses órát pedig az irodában töltöm, ahol az évzárás az év legstresszesebb időszaka, így rengeteg túlóra is várható. Mégis találni kell minden nap valami apróságot, ami ünnepi. Egy pohár forralt bor, a városi fények, séta egy karácsonyi vásáron, beszélgetni egy hajléktalannal, vagy csomagot készíteni egy rászoruló családnak. Mindez téma lehet, de nem elég nagy feladat, hogy élni kell (nem csak fiziológiailag, de nagybetűsen is!), időt kell szakítani az események megörökítésére is.

Hogy ne adjam fel félúton, megpróbálok hetente a blogon számot adni a haladásról. Ez talán ösztönöz arra, hogy napról-napra foglalkozzak a naplóval, s ne csak januárban próbáljak összedobni valamit. 
Sokan már novemberben elkezdik az előkészületeket. Nekem sajnos nincs kész vázam, amibe csak be kell ragasztani a képeket és írni naponta pár sort. A könnyebb kivitelezhetőség miatt formátumnak egy zsebes albumot képzeltem el. Örülök, hogy most kezdtem el, mert végre szinte minden alapanyag hazai tervezők munkája.

A hozzávalók:



1. Albumtasakok (Scrapfellow)
2. Karácsonyi témájú papírok (Scrapfellow)
3. Chipboardok (Scrapfellow)
4. Dekorgombok (Scrapfellow)
5. 4x3 inch-es vágóforma - varrott szélekhez (Lawn Fawn)
6. Jegyzetfüzet, ami mindig nálam van és amibe feljegyzem a nap folyamán az eseményeket (Butlers)
7. Sniccer (Rayher)
8. Sarok lekerekítő (We R Memory Keepers)
9. Fényképek 
10. Tollak és tinták

A fényképek előkészítése:



A kommentkártyák előkészítése:



Az első oldalak:



2 megjegyzés:

  1. Szia Bori! Gigitől találtam ide :)
    Klassz cuccaid vannak, jó ötlet, hogy megmutatod őket. Az albumod is klassz lesz, én kifejezetten szeretem az ilyen egyszerű dolgokat, mint amit te is mutattál. Ez a vágóforma meg a saroklekerekítő milyen jópofa már! Nagyon tetszik, hogy a scrapfellow-os papírból vágtad ki a kártyáidat, profi lett! További jó alkotást!

    VálaszTörlés
  2. Bori, szépséges lesz az albumod! Az egész blogod nagyon tetszik, a letisztult stílusod, profi vagy! :) Jó így egyben látni, amiből alkotsz, a Sizzix vágókés nekem is bejövős, mint Anitának.

    VálaszTörlés

Szólj hozzá!