2016. július 8., péntek

A Rózsakőnél, Badacsonyban

A júniusi Felfedező Kit Klubból a kedvenc elemeim a faszeletek voltak. Nem volt kérdés, hogy fel kellett használnom mindhármat! Erre az utolsóra, amikor ránéztem a badacsonyi Rózsakő jutott eszembe. Mintha pont olyan lenne a formája. A bélyegző készletből az "Ami igazán lényeges" mondat, túl hosszúnak bizonyult ehhez az utolsó, kisebb szelethez, ezért 2 sorba rendeztem a szöveget. Na itt rontottam el! Előbb az egyik oldalon felejtettem el pecsételés előtt, a már tintás bélyegzőről levenni a maszkot, aztán a másik oldalon sikerült újra ugyanígy összemaszatolnom az anyagot. Mivel nem volt több fám, ezt kellett orvosolni: kis ragasztóval madzagot tekertem a szelet szélére és volt maszat, nincs maszat!




Felhasznált anyagok:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!