2014. szeptember 28., vasárnap

Boldog születésnapot, So Ji-Sub!

A sokoldalú dél-koreai színész, So Ji-Sub, november 4-én ünnepli 37. születésnapját.


Az alkalomra a nemzetközi rajongók egy különleges ajándékkal készülnek: mindenki elküldheti személyes üzenetét egy-egy képeslapon, melyeket egy könyvben gyűjtenek össze és adnak át So Ji-Sub-nak. Íme a könyv üresen:


És valahogy így fog kinézni majd a képeslapjainkkal:


Én végül öt képeslapot készítettem a magam, és néhány magyar So Ji-Sub rajongó nevében:










A képeslapok hátoldala egységes: ide kerültek az üzenetek:



Frissítés: Megérkezett a könyv és benne vagyunk!!! :)

5 megjegyzés:

  1. Szia Bori!
    Nagyon szépek lettek a képeslapok! Gratulálok! :) Én is készítettem egyet és csak remélni tudom, hogy a szerencse mellénk áll és pont ott nyitja ki, ahol valamelyikünk jó kívánsága áll.
    Köszönöm szépen, hogy a köszöntésedben megemlíted a Facebook So Ji Sub rajongói oldalát is! :) További sikeres bejegyzéseket kívánok!
    Szia,
    Wolf Moni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a közös ajándék olyan zseniális ötlet, hogy biztosan átfutja majd az egészet! :)

      Törlés
  2. Reméljük a legjobbakat! :)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok Bori! Nagyon szépek lettek. .... azért meg külön köszönet, hogy az egyiket az én üzenetemmel küldhettük el. :) :* Kata

    VálaszTörlés
  4. eljött a nov.04.-e! So Ji Sub születésnapja, és elkészültek a világ minden tájáról érkező képeslapokkal teletűzdelt könyvek . Íme videon lapozgatható immár:https://www.youtube.com/watch?v=zAs2vQRo_gk&list=UUzq2T8cKwuEp6T67tNPAhUg%3Fversion%3D3 és a magyar lapok /tieidek is/ 0 lapozgatásnál a 0,31-től láthatóak:-) több könyvnyi lap érkezett! :-) köszi mégegyszer Bori a munkádat! mom

    VálaszTörlés

Szólj hozzá!