2014. szeptember 29., hétfő

Könyv: Csillagainkban a hiba

John Green 2012-es regénye, a Csillagainkban a hiba kirobbanó siker világszerte. Ez a történet mindenkit megérint. Az internetet ellepték a könyvből vett idézetek: mobiltokokon, pólókon, de még a körömdivatban is viszontláthatunk egy-egy jól eltalált metaforát a könyvből.


Ez csak egy kis merítés abból, amit az Etsy-n találtam:


Ezúttal két nagyon könnyen elkészíthető lapot készítettem. Egyikhez sem kell semmi olyan, ami ne lenne megtalálható bármely háztartásban. Az első lap a klasszikus: a "Csillagainkban a hiba"-kék papírt kettéhajtottam és öccsefröcsköltem fekete festékkel. A felhőket kézzel vágtam, majd táblafestékkel és krétával írtam meg a szöveget és 3D-s ragasztóval rögzítettem. Akinek még ezzel a borítóval van meg a könyve, az biztos észreveszi, hogy a felhők fordítva vannak :)



A második lapra pedig kigyűjtöttem néhány idézetet a könyvből: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!