2014. szeptember 6., szombat

Könyves inspiráció: Beszélnünk kell Kevinről

Manapság sokan írnak blogbejegyzést vagy készítenek videót olvasmányélményeikről. Én maradok a kaptafánál: képeslapot készítettem. Most fejeztem be Lionel Shriver Beszélnünk kell Kevinről című levélregényét, mely nagy hatással volt rám. Olvasás közben a könyvjelzőt teleírtam oldalszámokkal, mert a kötet tele van a olyan mondatokkal, amiket újra és újra el kell olvasni. A képeslap formátum nem engedi a hosszabb idézeteket, így egy rövidebbet választottam. Meg kell jegyeznem, hogy nagyon szerettem a filmes feldolgozást is, tökéletesen elkapta a könyv hangulatát. Ajánlom mindkettőt!



Az inspiráció: 


A könyv nem strandolvasmány, csak az első 100 oldalt tudtam egy teraszon olvasni, utána már teljes csöndre volt szükségem:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!