2014. október 5., vasárnap

Boldog Nemzetközi képeslap-készítő napot mindenkinek!

Tegnap az összes unatkozó amerikai háziasszony* és néhány elvetemült kelet-európai őrült képeslap-készítéssel töltötte a napot.


Két lapot készítettem, egy pasisat és egy csajosat. Az alapjuk az alábbi vágóforma, amit eddig csak scrapbook albumban használtam, most viszont a kicsi formák negatívjára fókuszáltam:


A lányos kártyát a színeken és a formákon kívül folyóírással próbáltam nőiesebbé tenni:



A pasis lapon zömökebb betűtípust használtam. A színátmenetes szöveghez először vízfestékkel megfestettem a papírt, majd száradás után kivágtam itt a "hello"-t, a csajos lapon pedig a "happy"-t.




A lapokat indítom Virginia októberi kihívására, melynek témája a letisztult design:


*Igazából imádom mindet és csodálom a tehetségüket! :)

1 megjegyzés:

  1. What a CREATIVE way to use the dies! Love your innovative design! So glad that you join the fun over Virginia’s View Clean and Simple Challenge!

    VálaszTörlés

Szólj hozzá!