2015. november 21., szombat

Csináld magad: Adventi naptár

A karácsonyi projektek közül az adventi naptár a kedvencem. Tavaly utolsó pillanatban kaptam észbe ezért munkahelyi és családi wc-papírguriga-gyűjtést szerveztem (ezt így kell elválasztani?). Sajnos ennek ellenére sem jött össze elég guriga, amiért az aqua tube (-> aqua tyúk -> vízityúk) elterjedését teszem felelőssé. Idén már márciusban összegyűlt a 24 henger, erre, hogy itt a szezon, megszáll egy új őrület: krétatáblás képkeretet szeretnék.
A hátlapot és a keretet is krétafestékkel festettem be. A ruhacsipeszeket háromféle SF scrapbook papírral vontam be, majd rájuk ragasztottam a számokat a visszaszámláláshoz. A zacskókra a SF karácsonyi chipbordjaiból használtam vegyesen.A zacskókat megtömtem apró ajándékokkal, majd a csipeszekkel spárgára akasztottam őket. Nagyon tetszik a végeredmény, de most megoldást kell találnom a halomban álló gurigák kérdésére is :)








Felhasznált anyagok:
- papír és chipboardok: Scrapfellow
- krétafesték: Rayher
- papírzacskók: Balog Címke
- képkeret: jófogás.hu
- ruhacsipeszek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!