2015. augusztus 23., vasárnap

Születésnapomra

Valószínűleg Oroszlán betegség, de még 34 évesen is imádom a születésnapomat. Bulit idén már nem tartottam, de amióta blogot vezetek mindig készítettem magamnak szülinapi képeslapokat. A rutin: reggel hallgatok egy kis Cseh Tamást, töltök egy pohár bort, kisírom magam, majd ezek után annyira energikusnak érzem magam, hogy ontom magamból a lapokat. Idén sem volt ez másképp. Mutatom is mi készült!
AZ INTERAKTÍV
Az első lap kívül-belül meglepetés. A külső oldalára egy kis ablakot képzeltem, amiben forgatható a tartalom. A vágásban és a tervezésben a Silhouette volt segítségemre. Kinyitáskor pedig elénk tárulnak az ajándékok. Ehhez négyszer párhuzamosan bevágtam a félbevágott belső lapot úgy, hogy a legfelső vágás még csak 1 centis volt, a legalsó pedig már 3,5 cm. Az így kialakult csíkokra Scrapfellow papírokat ragasztottam és fonallal átkötöttem.



DEKORBOMB-VIRÁG

A kedvenc papírom az augusztusi kit-ből a bicajos volt, ezért fel kellett használnom még egyszer. Hogy a domináns háttér ne nyomja el a teljesen a fókuszba tervezett virágot, a közepét finoman átfestettem fehérrel.


AZ ABLAKOS

A szülinapi bélyegzőt pauszpapírra pecsételtem, majd domborítóporral és hőlégfúvóval ráolvasztottam. A szélét fonallal varrtam körbe.


PASZTELLSZERELEM

Megszállott bélyegző felhalmozóként természetesen mindig a pecsétet várom leginkább az új készletből. Ezúttal a világtérképre rányomtam a tintát majd fújtam rá egy kis vizet mielőtt a papírra nyomtam volna. Így olyannak hat mintha vízfestékkel festettem volna. A három világtérkép elég messze helyezkedik el egymástól, ezért szét kellett vágnom a Menj, láss, élj! bélyegzőt. Ettől persze még simán használhatom a gyári felállásában, függőleges, vagy akár vízszintes elrendezésben is.





NEM MINDENKI ELVESZETT…

Képeslap készítésre ideálisabbak a 6×6 inch-es papírok, mert azokon apróbbak a minták. Viszont, ha nagyobb mintát szeretnénk felhasználni, feldarabolhatjuk a papírt és máris tökéletesek a 12×12 inch-es papírok is. Íme:


Indulok a pasztell-lappal a Case this sketch eheti kihívásán:

Felhasznált anyagok: Scarpfellow

2 megjegyzés:

  1. Great cards! My favourite is the one you made with the three maps for the CTS sketch -- it's fabulous!

    VálaszTörlés
  2. These are SO cool! An amazing group of cards.

    VálaszTörlés

Szólj hozzá!