2015. augusztus 26., szerda

Tasakba zárt Balaton

Eddig nem vezettem folyamatosan PL albumot, mert úgy éreztem a szürke hétköznapokban nem tudnám megtölteni tartalommal, de ma annyira élveztem az alkotást, hogy az sem lehetetlen, hogy nem fogok tudni leállni. Ráadásul nincs az a szürke január vagy stresszes november, amikor ne jutna valami olyan program a hétvégére, amire később is jól esik visszaemlékezni.
Utoljára a December Napjai albumomat készítettem tasakos formában. Akkor még nem volt PL kit a Scrapfellow-nál, így a December Napjai papírtömbből vágtam méretre a kártyákat. Most már ennél sokkal könnyebb dolgom volt! Karácsonykor 6×8 inch-es Handbook tasakokkal dolgoztam, mert úgy éreztem napi 1-2 fotóhoz az a legjobb formátum. Most a 12×12 inch-es formátumot választottam, bár ehhez még nincs albumom, ahova lefűzhetném az elkészült oldalaimat. Decemberben saját kezűleg készítettem a borítást, szóval, ha kapok megfelelő gyűrűket, akkor nekiállok az XXL-es albumomnak is. Ha már több havi anyag összegyűlik, jó érzés visszalapozni a korábbi emlékeket.
Az augusztusi készletben rengeteg kékes árnyalatú kártya található, ami tökéletesen illik a balatoni témához. A kit papírjai már önmagukban is csodásan harmonizálnak, de azért megpróbáltam hasonló címkéket használni (a júniusi kitből) és washi tape-pel is hangsúlyozni, hogy ők egy oldalpár.
Ezúttal semmi feliratot nem tettem digitálisan a képekre. A címkéket írógéppel írtam meg, használtam a készlet Chipboard címszavait és nem tudtam ellenállni a fényképre bélyegzésnek sem. Színekben igyekeztem ragaszkodni a kékhez és a narancssárgához.



Felhasznált anyagok: Scrapfellow PL AddOn

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Szólj hozzá!